solnedgång

måndag 6 februari 2017

Madeira- Portugal

Att ha ca 12 timmar på sig att utforska en stad är inte speciellt mycket och med andra ord hann jag heller inte se så mycket, men med lite tid och inte vara helt frisk ger än inte det bästa förutsättningarna heller.
Jag bodde på ett väldigt litet men hemtrevligt hotell nära flygplatsen och det var väldigt skönt då jag skulle flyga väldigt tidigt på natten så i detta fallet var området viktigare än hotellet i sig.
Vädret var inte det bästa men jag tog mig ca 2 minuter från hotellet ner till stranden för att ändå bilda mig en bild av Madeira och det är absolut ett ställe jag kan tänka mig att komma tillbaka till men under lite andra förutsättningar.

När man är på sjukhuset och inte har någon dator med sig så blev min räddning som vanligt min kära mamma som hjälpte mig att boka både flyget hem men också hotellet för natten och får mamma bestämma så tar hon självklart det rosa hotellet!

Så här är mitt hotell som också faktiskt var större än det ser ut att vara!


En väldigt kort visit men det var nog inte sista gången, hit kommer jag komma tillbaka!
/Sjökaptens studenten Maria

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar