solnedgång

måndag 30 januari 2017

Oväntat avslut

Nu var det ett tag sedan som jag skrev i bloggen och det är en blandning av inget fungerande internet alls men också ett beslut jag var tvungen att ta.
Men tyvärr har jag fått avsluta min segling med Christian Radich p.g.a. sjukdom vilket jag tycker var jättetråkigt då jag verkligen har sett framemot denna segling och har satsat allt för att kunna genomföra den. Så det var inte det lättaste beslutet att ta men ifrån sjukhuset i Portugal så blev det till att åka hem då jag känner att man måste tänka på sig själv och sin egen hälsa i första hand.

Min plan nu är komma helt på fötter igen för att sedan packa om och skriva in mig i praktiksystemet "Kvarnen" där jag kommer att bli tilldelad en praktikplats ombord på ett fartyg som finns med i deras system, så ni kommer istället att kunna följa min praktik därifrån när jag fått en plats.
/Sjökaptens studenten Maria

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar